pühapäev, 1. november 2015

Hannoveris ringi seiklemas

Neljapäev, 29.10.2015

Ööbisin Alina pool ning ärkasin üles kell 8, sest tahtsin kell 9 koju minna. Kui hakkasin kell 9 rattaga tagasi sõitma, siis jõudsin ühe minuti sõita ning rattalt tuli kett maha. Suurepärane algus päevale!
Jätsin ratta sinna, kuhu ma jõudnud olin ning jooksin Alina juurde. Ta isa tõi mind koju ning lubas ratta korda teha. :)

Poole üheteist aeg alustasime emaga sõitu Bückeburgi poole, kust ma pidin rongile minema. Ostsin endale pileti ning jäingi rongi ootama. Rong jäi paar minutit hiljaks, kuid õnneks polnud hullu. Jõudsin veidike enne kella 12 Hannoveri. Leppisime Rileyga kokku, et saame kokku rongijaama ees oleva kuju juures. Kui jõudsin sinna kohale, siis nägin teda ning kallistasime pikalt. Nägin teda viimati septembris YFU kohtumisel ning tore oli teda uuesti näha!

Suundusime Ernst August Galerie poole. See on üks väga suur kaubanduskeskus, kus me ringi jalutasime, katusel käisime ning võimatu oli ka mitte Starbucksi minna. See oli mu esimene kord Starbucksis ning olin väga elevil. Arutasime Rileyga pikalt, mida tellida ning otsustasime Pumpkin Spice Latte kasuks. Kui pärast veel üks kord sinna läksime, siis tellisin uuesti Pumpkin Spice Lattet, sest see oli tohutult hea. Teisel korral tellis Riley Vampire Frappucino. Jõin ühe päeva jooksul umbes 1l kohvi. Topsidele kirjutatakse ka nimi ning kui teenindaja küsis mu nime, siis vastasin ikka "Kairit", aga ta ei saanud väga aru, seega kirjutas topsile "Katy". Olen sellest päevast saati nüüd Katy, mitte Kairit :)


Jalutasime linnas ringi ning ostsime mulle ka ühepäevase metroopileti, et saaksin ringi sõita. Käisime ka Rathaus Hannoveri juures (Hannoveri raekoda) ning see oli massiivne! Tundsin ennast tohutult väiksena, kuid see hoone nägi imeline välja.



Jalutasime veel palju ringi ning rääkisime juttu. Oleme väga lähedased sõbrad ning võimatu on koos olla ilma naermiseta. Olen tohutult rõõmus ja tänulik, et tean teda. :´)

Ema ja Christopher muretsesid minu pärast, et olen üksi jne, kuid õnneks läks kõik hästi ja jäin ellu. Deutsche Bahniga oli jällegi meeldiv sõita ning suudan siin juba täitsa üksi hakkama saada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar