pühapäev, 1. november 2015

Oktoobri kokkuvõte: tohutult kiire kuu

Oktoober möödus topeltkiirusel ning nii palju oli teha! Väga palju muutusi on toimunud, millega üritan nüüd harjuda. Vahetuskogemus rikastab ning olen tänulik, et saan sellest osa võtta.

1) Õppida võimalikult palju saksa keelt! Olen õppinud ise palju juurde ning olen keeleliselt parem kui kuu alguses. Vabal hetkel õpin sõnu ning vormin lauseid. Ühel päeval, kui mu klass kirjutas matemaatikas eksamit, mida mina tegema ei pidanud, siis õppisin samal ajal ära hoopiski 67 uut saksakeelset sõna.
2) Saada mitme vahetusõpilasega kokku, et muljetada! Sain kahe vahetusõpilasega eraldi kokku (Katie Kanadast ja Riley USAst). Mõlemaga veetsin mõnusalt koos aega ning olen tänulik, et mul on sõpru nii kaugelt!
3) Kuna oktoobri kaks viimast nädalat on minu jaoks koolivaheaeg, siis puhata! Puhkasin üsna korralikult, kuigi vaheaeg möödus suuremas osas paberimajandusega tegeledes.
4) Teha perele eestipärast toitu! Tegin perele eesti retsepti järgi muffineid, mis tulid väga head välja. Šokolaadimuffinid vaniljekreemi ja vaarikatega. Perele ja mulle väga meeldisid ning teen millalgi lähiajal uuesti.
5) Kirjutada YFU Saksamaale ja ajada asjad korda tugiisikuga! Plaanitud asi ei ole kahjuks siiani aset võtnud, kuid sain lõpuks pere vahetatud ning olen selle üle väga rõõmus.
6) Blogida! Blogisin huvitavatest seikadest ja jagasin enda tegemisi. Mu blogi külastati oktoobri jooksul 1418 korda ning olen selle arvu üle väga rõõmus!
7) Sõpradega aega veeta! Veetsin sõpradega palju aega ning olen rõõmus, et nad mul olemas on. Tegime Alina, Alexa ja Piaga oktoobri lõpus koos ka väikse ööbimise ning meil oli väga tore!
8) Koolis võimalikult palju kaasa teha ning häid hindeid saada! Tegin võimalikult palju kaasa (nii palju, kui aru sain). Sain ainult ühe hinde ning see oli keemia üllatustöö eest, mis mul läks väga halvasti. Muid hindeid kahjuks ei saanud. Tegime hispaania ja inglise keeles eksami, kuid saame hinded teada peale vaheaega, kuid arvan, et mul läks mõlemaga täitsa normaalselt.
9) Mitte haigeks jääda või ennast kuidagi vigastada! Haigeks õnneks ei jäänud, kuid tänu Rhönradturneni trennidele olid jalgadelt pidevalt nahk maas ning veidike valus olla.
10) Saksakeelne raamat läbi lugeda! Päris läbi ei ole lugenud, kuid hetkel on käsil küll jah üks saksakeelne raamat kooli jaoks. Samuti alustan millalgi saksakeelse Harry Potteri lugemist!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar