teisipäev, 10. november 2015

100 päeva- aitäh!

"Yesterday's the past, tomorrow's the future, but today is a gift. 
That's why it's called the present."
-Bil Keane



Olen nüüdseks Saksamaal olnud juba 100 päeva. Aeg on meeletult kiiresti möödunud, kuid olen tänulik iga hetke eest. Mõtlesin teha lõpuks postituse toetajate kohta, tänu kellele ma siin üldse olen.

TUHAT TÄNU:

AS Fortrade
Andrus Paat
Aana Remiküll
Elvi Kivimäe
Gerli Lehtlaan
Karin Kangro
Ülla Sulger
mu vanemad
YFU Eesti üheskoos koostööpartner Go Traveliga
ja veel kaks ettevõtet/eraisikut, kes palusid enda nime mitte avaldada.

Panustasin ka ise enda vahetusaastasse ning käisin suvel isegi tööl, et Saksamaa jaoks raha teenida.

Tohutult suureks abiks oli stipendium väärtusega 2000€. Arvatavasti, kui mulle poleks stipendiumit osutatud, oleksin projekti lahtiseks jätnud ning enda unistusest loobunud. Nägin stipendiumi saamisega palju vaeva ning olen tohutult tänulik! Mäletan, kuidas ma nutsin rõõmupisaraid, kui sain teada, et stipendium on minu. Mu kullakallis ema nuttis minuga koos :'). See oli kahtlemata üks parimaid päevi minu elus.




Ma ei suuda tänulikkust sõnadesse panna, sest nii palju on öelda. Olen õnnelik, et need inimesed uskusid minusse ning aitasid mu unistuse täitumisele kaasa. Samuti sain ka väga palju moraalset tuge ning olen selle üle tohutult tänulik.

Muidugi sain ma paljudelt firmadelt ja eraisikutelt vastuseks "ei", kuid see ei hoidnud mind tagasi ning pingutasin edasi. Sain väga palju julgust ja enesekindlust juurde ning suudan nüüd rohkem võõrastega suhelda. Samuti oli kurb, et paljud lihtsalt ignoreerisid (umbes 80% inimestest, kellega ühendust üritasin saada). Ei läinud mööda ka neid hetki, kui mind ja mu unistust solvati ning maha tehti, kuid nüüdseks olen siin ning elan enda elu parimat aastat.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar