pühapäev, 25. oktoober 2015

Hiina ja mongoolia köök- uusi maitseid proovimas

Kõik, kes mind lähemalt teavad, on teadlikud, et ma ARMASTAN hiina kööki. Käisime täna perega hiina ja mongoolia restoranis, mis asub Mindenis. Käisin seal esimest korda ning olin ja siiani olen vägagi vaimustuses. Restorani sisekujundus oli väga huvitav, õhkkond oli mõnus ja toit oli tohutult hea.



Vahet pole, kui palju sööd või mida sööd, alati makstakse üks hind. Võid võtta nii palju süüa, kui soovid. Valik oli väga mitmekesine ja tohutult maitsev. Sõin muidugi oma lemmikuid hiina köögi rooge, kuid otsustasin proovida ka midagi eksootilist. Nimelt sõin esimest korda elus midagi väga huvitavat ning selleks oli känguru-, krokodilli- ja hailiha. Ma pole kunagi varem kuskil restoranis näinud, et pakutakse ning muidugi polnud ka varem seda söönud. Väga huvitav maitseelamus!

Kõige rohkem meeldis mulle känguruliha. Krokodilliliha oli normaalne, kuid veidike kuiv. Hailiha maitses mulle kõige vähem. Kõik, kes mind teavad, on teadlikud, et ma ei söö üldse kala. Mõtlesin, et äkki haikala isegi maitseb mulle, aga ei, kahjuks ei maitsenud. Vähemalt proovisin ära ning olen kogemuse võrra rikkam! Proovisin süüa pulkadega, kuid andsin natukese aja pärast alla, sest see ei tulnud mul just väga hästi välja.


Magustoiduks sõin šokolaadipudingut, ananassi šokolaadikastmes ja šokolaadikomme kookoshelvestega. Need kõik maitsesid tohutult hästi! Mina kui suur magusasõber lihtsalt sulasin neid süües ja olin mõtetega paradiisis. Kui saaksin, siis sööksin neid igapäevaselt, kuid kahjuks võtaksin kindlasti kaalust palju juurde.


Saime igaüks veel kurikuulsa õnneküpsise, kus oli siis väike paber sooviga sees. Ühel pool oli kirjas inglise keeles, teisel pool saksa keeles. Minul oli kirjas "Charming courtesy brings success. Charmante Schmeicheleien bringen Erfolg." ehk siis "võluv viisakus toob edu".




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar