teisipäev, 2. juuni 2015

Muudatused ja lennuinfo

Hei!

Pidin mõne aja eest tegema saksakeelse keeletesti. Ma pole kunagi saksa keelt õppinud, seega täitsin testi sisetunde järgi ja nii palju, kui oskasin. Sain YFU Eesti kaudu teada, et YFU Saksamaa sõnul läks mul keeletestis hästi ning pakutakse võimalust mitte minna keelelaagrisse. Olin üsnagi ebakindel enda keeleoskuses, seega otsustasin ikkagi keelelaagri kasuks.
Täna hommikul helistas mulle Agnes YFU Eestist ning teatas, et "minu keeleoskus on liiga hea keelelaagri jaoks", seega ei nähta vajadust mul sinna minna. Võtsin seda kui komplimenti, aga samas tunnen endiselt veidike ebakindlust, aga eks ongi siis suurem vajadus kiiresti keel selgeks saada. Agnes ütles veel, et kui tunnen ennast ebakindlalt, võin Saksamaal vabalt võtta ise kursusi juurde.

Järgmise nädala jooksul tehakse mu lepingut veidike ümber, sest mind viiakse tavaprogrammi üle. Sellega seoses väheneb ka osalustasu summa umbes 400 euro võrra. Mul jääks siis veel maksta umbes 500 eurot! Hurraa!

Sain täna veel lennuinfo ka!
Kuna mind viiakse tavaprogrammi üle, siis lükkub äralend 31. juulilt 2. augustile. Lennuk väljub üsna vara ja edu mulle ärkamisega. Lennuk väljub 6.35 hommikul, seega peaksin olema lennujaamas juba kella 5 ajal. Appi!
Mind õnneks rõõmustab teadmine, et lendame Kopenhaagenisse ning sealt edasi Hamburgi. Ma pole kunagi Taanis viibinud, seega 50 minutit Kopenhaageni lennujaamas olemist tuleb põnev. Kindlasti rahustab ka see, et lendame just Hamburgi. Olen Hamburgi lennujaamas varem olnud, seega pole see nii võõras. Kui Hamburgi kohale jõuame, liigume edasi Orientationswochele ja host-peresse jõuan 7ndal augustil. Ei jõua ära oodata!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar