pühapäev, 27. september 2015

Kukkumisterohke kolmapäev ja koolivaba neljapäev

Selle nädala kolmapäev oli väga veider...
Pidi olema 8 tundi + vaba tund, nagu ikka, aga vahepeal jäid veel kaks tundi ära (hispaania keel ja bioloogia). Me pole endiselt saanud tagasi enda bioloogia töid, mida suure üllatusega tegime. Võib loota homsele.

Nägin hispaania keele kodutööga ka suurt vaeva, aga kuna tund jäi ära, siis oli vähemalt järgmiseks korraks ilusti tehtud. Saime hispaania keele töö (samuti tuli see töö üllatusena) kätte. Hindeid me ei saanud. Saime teada enda punktisumma ja väikse kommentaari. Mina sain 19 punkti 27st, sest üks vastus ei tulnud meelde ja ajasin paar väikest asja omavahel sassi. Iseenesest olen rahul tulemusega, sest see töö tuli üllatusena ja nad õpivad hispaania keelt saksa keelest, seega pean rohkem mõtlema ja tõlkima.

Kaheksas ja üheksas tund oli kehaline kasvatus. Alustasime tundi mänguga, mis oli üsna sarnane lippude varastamisele. Tore oli. Edasi harjutasime jällegi, kuidas korrektselt võrkpalli mängida. Suutsin vahepeal tohutult haiget saada. Tegin hüppe ning kui maandusin, siis ma ei maandunud kahel jalal, vaid hoopis vasakul jalal ja parem jalg oli kahtlase nurga all, seega kukkusin valusalt maha. Sain paremale käele ja jalale veidike haiget tehtud, oeh. 
Jan-Luca suutis mulle vahepeal kogemata ka kõvasti palliga piki pead visata, tänu millele sain peale muude valude veel peavalu lisaks. Tore tund! :)))))))))

Neljapäev oli meil üldsegi vaba, sest kõik meie kooli õpetajad läksid mingile üritusele, seega meie jaoks jäi kool ära. Minu jaoks oli see suurepärane- sain kauem magada! Plaanisin vähemalt kella 12ni magada, aga olin kahjuks juba peale seitset üleval, aga kuna ma jäin eelmisel õhtul varem magama, siis sain kokku veidike üle 11 tunni magada. Super!

Õhtupoolikul tegin veel keemia kodutöö ära (pidime ühte teemat konspekteerima). Sain saksakeelse Vikipeedia ja Google Translate abiga tehtud. Halleluuja!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar