pühapäev, 7. veebruar 2016

Õnnetus õnnetuse otsa

Peale selle, et ma suutsin 17. jaanuaril uisutades mitu korda kukkuda, juhtus mul 18. jaanuaril juba järgmine õnnetus.

Rahulik esmaspäevane päev. Jäin koolist koju isiklikel põhjustel, kuid kuna väikevend pidi minema Hamelnisse logopeedi juurde, siis läksin tema ja emaga kaasa. Kui mainisin sellele logopeedile, et ma tulen Eestist, läksid ta silmad särama. Nimelt käis ta eelmisel aastal kaks korda Eestis ja Tallinn on üks ta lemmiklinnadest. Rääkis ainult kiidusõnu ja ütles, et tahab juba tagasi minna.

Sel ajal, kui väikevend oli logopeediga omapead, läksime emaga kohvi jooma ja küpsiseid sööma. Suutsin küpsise söömise ajal parema esihamba pooleks hammustada. Mul juhtus teises klassis õnnetus, kui mõlema esihamba tükid pooleks murdusid. Vahepeal on need tükid paar korda ära tulnud, kuid need on hambaarsti poolt tagasi liimitud. Üldjuhul on vasak tükk lahti tulnud, kuid nüüd tuli üllataval kombel parem lahti.

Tegelikult tuli viimane kord lahti 2,5 aastat tagasi ja lootsin, et vahetusaasta jooksul ei juhtu midagi ja ei pea selle probleemiga tegelema, kuid kahjuks ikkagi pidin. Läksin nelja tunni pärast hambaarsti juurde ja sain tüki tagasi liimitud, kuid järgmisel korral peaks krooni panema. Sain veel lisaks peaaegu 80 eurose arve, mille üritan kindlustusega korda ajada.

Kella viie ajal oli mul juba järgmise arsti juures aeg kinni pandud. Nimelt olen ma kogu aeg väga väsinud olnud ja emaga otsustasime mulle aja kinni panna, et teada saada, et milles probleem on. Võib-olla on hoopis mingitest vitamiinidest puudus?

Tuli välja, et mu veres on liiga vähe rauda. Mul oli juba Eestis sellega probleeme ning elasin tablettide peal, kuid kuna ma polnud umbes 8 kuud tablette võtnud, siis tuli probleem jälle tagasi. Ostsime palju tablette mulle, mida nüüd igapäevaselt tarbin. Pole just kõige meeldivamad, kuid midagi ei jää üle.


1 kommentaar:

  1. Igaks juhuks ütlen, et ferritiini võiks ka lasta üle kontrollida. Mul on kogemus olnud, kus kontrollitakse rauda ja kui see ka normi saada aga nn rauadepoo ikka tühi on, siis probleem lahendatud pole. Ehk kui raud on suhkrutükk, siis pole kasu kui suhkrutoos laual on täis (raud) aga suhkrupakk kapis on tühi (ferritiin) :D

    Endal ka lihtsalt kammajaa olnud sama aneemiaga. Abi sain lõpuks ka hematoloogi juures käies, nii et kui sa pole sinna jõudnud siis murede jätkudes soovitaks. Teeb pisut põhjalikumad analüüsid ja testid.

    VastaKustuta