neljapäev, 22. oktoober 2015

Eestlane ja kanadalane

Kolmapäev, 21.10.2015

Kuna hetkel on sügisvaheaeg, mis kestab kaks nädalat, siis magasin pool päeva, et ennast koolist välja puhata. Leppisime paar päeva tagasi Katiega kokku, et saame kolmapäeval kokku. Katie on üks tohutult tore tüdruk Kanadast, kes veedab selle õppeaasta samuti Saksamaal! Kuna ta elab Kalletalis ja õpib Vlothos, siis läksin rongiga Vlothosse. Mõlemad linnad asuvad Nordrhein-Westfaleni liidumaal. Kuna igal liidumaal on vaheajad erineval ajal, siis minul on hetkel vaheaeg, aga temal juba lõppes ära. Mu vahetusisa viis mu kella poole viieks Rintelni rongijaama, ostsin endale pileti ning ta lahkus. Pidin ihuüksi rongi ootama. Vahepeal jõudsid neli pagulast minuga rääkimas käia. Põnev oli, aga samas väike hirm oli sees.

Minu rong väljus esimeselt perroonilt

Piletiautomaat, kust oli võimalik erinevaid rongipileteid soetada


Sain veidike peale kolmveerand viite rongile. Kui piletikontrolör minu piletit kontrollis, tuli välja, et pidin kuskilt mingi templi peale saama, mida minul muidugi polnud. Ta rääkis minuga saksa keeles ning ma ei saanud mitte midagi aru, veel vähem mingi templi hankimisest. Lõpuks ta võttis mu pileti, lõi ise templi peale ning kirjutas midagi pastakaga juurde. Olin ise väga segaduses, sest sõitsin esimest korda Saksamaal ÜKSI rongiga ning juba oli mingi jama piletiga, haha :D

Kella viie aeg jõudsin Vlothosse ning Katie oli mulle rongijaama vastu tulnud. Jalutasime ringi, rääkisime juttu, käisime kohvi ostmas, külastasime 1 euro poodi ning läksime siis pitsasid sööma. Käisin esimest korda elus 1 euro poes. Huvitav oli! Ostsin endale märkmiku, küünla, pehmed sokid, märkmepaberid jne. Pitsa söömine läks ka põnevalt!

Kanadalane ja eestlane söövad Itaalia pitsasid Saksamaal ning räägivad juttu inglise keeles. Fun!

Kuulsime veel palju itaalia keelt ning üritasime kuidagi enda saksa keelega hakkama saada. Isegi saime hakkama!

Väga maitsev oli!

Peale seda jalutasime tagasi rongijaama, ostsin endale pileti ning jäime rongi ootama. Kohe, kui lõpetasin pileti ostmise, tegelesin selle templi asjandusega, et vältida samasugust olukorda nagu Vlothosse sõites. Veidike peale üheksat saingi rongi peale ning suundusin tagasi Rintelni. Tore päev veedetud!

Läbi pimeda linna rongijaama otsimas

1 kommentaar:

  1. Hoffentlich wirst du hier in Rinteln noch eine sehr schöne Zeit haben. grüße Brandon

    VastaKustuta