neljapäev, 26. märts 2015

Vahetuspere!

23. märts 2015, istun koolipingis, mõlgutan oma mõtteid, kui korraga saan kõne võõralt numbrilt...
Võtan kõne vastu ning saan aru, et helistajaks on Agnes Einmann YFU Eesti kontorist. 
"Mul on sulle väga head uudised!"
Korraks jooksis mõttest läbi, et äkki sain endale mingi suure toetuse. Olin tohutult ekstaasis!
Kui Agnes ütles, et mulle on pere leitud, siis ma läksin veel rohkem ekstaasi ning ei suutnud naeratust näolt saada. Peale kõne lõppu saatis ta mulle ka meili peale rohkem informatsiooni. Kui lugesin lisainformatsiooni, siis rõõmupisarad voolasid, sest ma olin lihtsalt NII õnnelik.

Hakkan elama linnas, mille nimi on Rinteln. See asub Niedersachseni liidumaal. Seega elan umbes Loode-ja Kesk-Saksamaa vahepealses paigas. Lähim suurlinn on Hannover. Hamburg jääb umbes 200 kilomeetri kaugusele.



Perest lähemalt:
Pereisa Stephan, kes vist töötab praktikantide õpetajana?!?!
Pereema Kathrin, kes tegeleb 1-3aastaste lastega
Õde Carolin, kes on minust aasta noorem
Vend Florian, kes on minust aasta vanem



Stephanile ja Kathrinile meeldib tegeleda muusika ning tantsimisega. Stephan mängib kitarri. Carolin ja Kathrin mängivad klaverit. Florianile meeldib kuulata muusikat ja ta tegeleb isaga veel tuletõrjega. Nad käivad palju looduses ja matkamas. Samuti külastavad nad ka nädalavahetustel oma paljusid sõpru. Nad elavad metsa lähedal ja seal on ka väikesed mäekesed! :)

Sel ajal, kui mina sinna lähen, läheb Carolin vahetusõpilaseks Rootsi. Kuna ta läheb Euroopast Euroopasse, siis näen teda YES seminaril, mida ootan kindlasti suure huviga!
Seega seal elades saan ma Carolini toa endale.

Kahjuks pole neil koduloomi. Neil oli varem üks jänes (nimi oli Felix, täpselt nagu mu kassilgi), aga kahjuks ta suri eelmisel aastal. Naabritel pidi olema kasse, koeri jne, seega ümberringi on ikkagi palju loomi. :)

Agnes ütles, et kirjutaksin või helistaksin neile julgelt, seega alustasin kirjutamist alles järgmisel päeval, sest: a) ma olin liiga elevil b) helistada ka ei julgenud, seega jäi üle kirjutada.

Kui alustasin kirjutamist, siis algus polnud just kõige edukam. Ma ei suutnud enda mõtteid sõnadesse panna. Lõpuks sain midagi kirja ja järsku tuli hoog sisse. Korraga avastasin, et olin juba üle 600 sõna kirjutanud ja otsustasin lõpetada, sest ei tahtnud pikemat kirja kirjutada. Äkki pere arvab, et ma olen veidike hull. :D Lisasin kirjale veel paar pilti juurde ning jäin vastust ootama.

Sain neilt vastuse üsna kiiresti ning kui lugesin nende kirja, hakkasid jälle rõõmupisarad voolama. Sain neist rohkem teada ning samuti ütlesid nad, et olen nende perekonda vägagi oodatud ja nad juba ootavad minuga kohtumist! Paremat tunnet ei saakski olla! :)
Samuti lisasid nad kirja lõppu ka väikse südamekese, mis tegi minu südame veelgi soojemaks.

Nad kirjutasid mulle ka Whatsapp'i, kus me nüüd oleme küll ainult paar päeva rääkinud, kuid sisu poolest väga palju. Saan perega juba väga hästi läbi ning mida rohkem ma nendega räägin, seda suurem soov on juba sinna kohale minna. 


Küsisin neilt, miks nad just minu valisid, huvitav ju ikkagi teada. Nad ütlesid, et nad olid kolme tüdruku vahel, kuid valisid minu, sest tundusin neile kõige paremini sobivat.

Oleme juba host-perega väikseid plaane teinud, mida vahetusaastal ette võtta. Pere lubas minuga ka ilusti saksa keelt õppima hakata + host-isa hakkab mulle kitarri õpetama! :)

Minu tulevase kooliga on juba räägitud ka, kus Saksamaal õppima hakkan. Pere jõudis juba asja kiiresti korda ajada! Kool pidavat olema majast umbes 10 kilomeetri kaugusel. Hommikuti käib ka koolibuss, mis väljub 6.45. Edu mulle ärkamisel! Võib-olla saab Florian mind hommikuti kooli viia?!?! Loodame parimat. :)

Kool:
Gymnasium Ernestinum Rinteln
Aadress: Paul-Erdniß-Str. 1, 31737 Rinteln
Rajatud 1817. aastal.
Õpetajaid on umbes 120.
Õpilasi on umbes 1700. Appi!
Kooli koduleht: http://www.gym-rinteln.de/wordpress/




Igatahes olen vägagi elevil ja ma olen nii rõõmus, et nad just minu valisid!
Lähen nüüd magama.
Gute Nacht!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar